put your hands up




solen och vårvädret höll i sig idag igen.
Lycklig tjej! Dagen gick förvånandsvärt fort idag.
efter skolan kom linnea och hämtade mig med moppe
så himla gött och dra en runda på en moppe igen
känns som år sen man gjorde det asså :)

En sak som jag kom på idag när jag och karro satt inne på gårn
det var att fy så underbart det var på våren förra året.
Ekholmsskolan hade otroligt charmiga människor,
våren och värmen kom allt närmre och vi satt ute och solade
vid gårn. Allting var så härligt, vollyboll uppe i gräset och basket!
Fy fan vad jag saknar alla 92:or alla som gick där.
För när man tänker efter så är ni inte så dumma endå
och skolan var fan ett snäpp lite roligare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0