make it mine



you spin my head right round right round..


min helg har varit mycket trevlig.
i fredags så va vi hemma hos miriam och åt tacos.
Det var favorit brudarna och så kan ju ni tänka ut resten
klart det blev treeeeeeeeeeevligt som faeen!
Sen drog vi till johannelund på nån liten liten fest,
faktist trevligt. Blev lite för mycket av det goda,
för jag och becca va helt plötsligt inne i stan och virrade runt.
Ringde nog runt till alla för att kolla vilken buss man tog till Jägarvallen.
Vi träffade iallafall gustav och oliver och sen gick vi hem.

Vaknade upp med knäckis på lördagen, lite bakis va jag allt.
Hon åkte hem jag kolla på bolt och sen träffade vi sebban och jonte,
vi satt här hemma och va allmänt sega tills vi gick till kebabbaren
och shit tööööntstämpel, vi är så jävla roliga asså vi 4!!
vi tog iallafall bussen till ekholmen och mötte upp orresnorre
och drog till hjulsbro, det blev inte långvarit för oss!
Vi tog en promis hem till knäckis var hemma vid 20 över 12.
Vid kvart över två gick vi ut och mötte adam och andreas.
Depppppp!!

Ahh så gick vi med dom till hjulsbro och jag och becca
sprang hem sen, däckade i hennes säng vid 4 typ
och vaknade 1 idag, drog till farfar med pappa och sen hem
åt pannbiff slogs med pierre och fixat blogg design, tycks?
min helg i det stora hela! TUPPENUPP





Kommentarer
Postat av: Anonym

riktigt nice blogg hörru:D



http://vendelaSpace.devote.se

2009-03-22 @ 21:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0