it feels like våren är på väg

för några dagar sedan när jag vaknade upp, var det en morgon med vår känslor
och sen med dagen blev det bara gråare och gråare.
Idag var det helt tvärtom, grått till en riktigt mysig dag. Funtar på
och gå ut och gå med dunkade musik i öronen och en blå himmel.
När vädret är så här så kan man inte vara annat än otroligt lycklig för livet.
Vad har jag gjort mer idag då?
Jo, vi hade spexfoto i skolan och vi var flygutrustade med passagerare, flygvärdinnor
och hela köret. Det vart nog rätt bra, får hoppas på det iallafall :)


solsken, i'm in love i våren. 


alex är lycklig (det är hon oftast alltid spelar ingen roll vilken årstid)
men nu är jag glad i hela skälen, dock vet jag att jag har massa plugg att göra!
såå see ya älsklingar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0