be thankful

allmäna flickor världen över.

Lyssna på ett par kloka ord, var nöjd, stå upp.

jag hatar det där tjatet om att "jag är så ful" eller "jag är så tjock".
vem bryr sig, vad ska du göra åt saken, du kan inte bli snyggare än vad du gör dig till
och visst man kan ha problem med sin vikt men man blir inte smalare av att
klaga över det, det lovar jag.

Det är så viktigt nu för tiden att vara smal, snygg och smärt.
Men vadå, finns det egentligen någon som tycker att det är fint att vara för smal?
Är det någon som vill nå målen att se anorektisk ut?
Kvinnor med former, stå upp för det är så snyggt.
Och jag vet av egna skjäl att killar tycker det är mycket finare med kvinnor som har något att ta i,
än en kvinna som det inte finns någonting på.

Sen dom som hamnar i sjukdomen anorexia eller bulemi eller vad det nu kan vara
har för mig ingenting med det här att göra. Så ta inte illa upp.  Det som får mig att se ner på männsikor
nu är att alla klagar på sitt speciella jag. Det finns ju bara en du och det är du och det finns ingen som ser precis lika dan ut som dig, du är speciell!
Be thankful.

Jag säger inte heller att du nu ska skita i hur du ser ut, jag menar bara : var nöjd och vad folk än säger
stå upp, för det finns bara en av dig och du är vacker som du är!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0