single ladies

sitter just nu och lyssnar på den, för er som ville veta :)
funderar på o gå på hennes konsert, skulle vara stort.

Och nej jag är inte död, här är jag mer levande än någonsin.
Bra slut på tvåtusenåtta lite sämre början på tvåtusennio men vafan
det kommer sparka rumpa det här året, tvåtusennio här kommer vi,
falafel team + miriam!

Jag har ju inte skrivit här sen jaa, as länge så jag kan ju börja berätta om min fina julafton.
Vi började morgonen med en lång härlig frulle, hämta upp farfar sen vidare mot motala,
för att fira jul med farmor, farfar, faster och kusiner. Det var trevligt, fick med mig hem lite smått och gått
som pengar, krämer och ja ni vet, det mesta som är nödvändigt. Vi åt där också. Farfar jultomte som vanligt.
Fortfarande rädd för honom när han klampar in, så i år sa pappa; "alex tar du hand om tomten?" " men pappa,
det kan väl du göra? (A) " haha, han ser verkligen läskig ut. Rädd, ohja! Vi åkte hem efter kanske 3 timmar,
hem till kalle anka självklart :) Som vanligt. Samma visa varje år, plocka fram julgodiset och musten,
sen kör vi en riktig familjetime, för att titta på kalle. Eftersom att min syster och hennes pojkvän firade med oss förra året,
så firade dom med hans familj i år, så vi bestämde oss för att dela ut alla juklappar dagen efter.
Men jag surade inte ihop för det, för vi hade en awsome plan. Utan att någon visste om det, så åkte vi ut
till landet till mina kusiner, där resterande av slärren var. Vi åkte in bakvägen, satte på oss skit läskiga
tomtemaskar och svarta sopsäckar och smög oss upp mot huset, tre ingångar invarderade vi.
Smart som jag är trodde jag att vi bara skulle rusa in som galningar, så jag rusade som sagt in
medans mamma och pappa stod och bankade som galningar. Helt förstört, men fy så min kusin sket ner sig.
Hon var as rädd, synd om flickebarnet. Hon fick lite julklappar, så vart hon glad igen. Vi åt lite gröt där, sen drog vi oss hem, satte oss och kolla på film. Sen tog den 24 decmber slut, ett år kvar till nästa. Men jag visste ju att
jag väntade på nåt fint dagen efter. Så den 25 öppnade vi paket och jag blev nöjd, med mina små paket.
Fick ju som sagt en dator i mellandagarna och en mobil, så jag tjurade inte för mina paket inte.
+ att det väntar en underbar resa till thailand för mig den 15 februari. Mina julaftonar blev bra!
Det snöade även på julafton, vilket det inte har gjort på evigheter, så det höjde betygen.
4/5 toasters, kanonkul!



En vecka senare väntade efterlängtade nyåret. Det börjades med att vi fixade våran dricka samma dag,
halleluja för att det finns fint folk som hjälper. Det gjorde min dag. Jag vaknade upp hos becca,
min syster kom och hämtade mig vid 1 så åkte vi hem, jag satte mig vid datorn ett tag innan
jag hoppade in i ett bad. Vid 4 bar det av till karro, för att fixa oss. Hade klänning från början,
men den satt ju som smäck på magen, kunde ju inte andas. Så jag lånade beccas tjol för hon satte på sig jeans.
VI åt hos frida ett gäng tjejer lite förkrök sådär, det va riktigt trevligt. VI fortsatte att förkröka på bussen mot mike där det va fest. Det va jag miriam rebecca och karro som drrog dit, det var trevligt :)  Sen in till stan, borgårn iår igen.
Det va skapligt mycket folk, och det va trevligt tycker jag allt. Jag är nöjd. Hände ju lite saker som är tråkiga vid 12 slaget.
Men det kan hända vem som helst. Så jag kan ge min kväll 4/5 toasters, kanonkul!
Många nyårskyssar blev det också, det gillar vi. HEJDÅ 2008 VÄLKOMMEN 2009, jag har stora förväntningar det här året.
Vilket jag iofs alla år! 


men nu ska jag dra mig vidare mot hotellet där ewe är, kommer tjuta som en gris.
Hon åker imorgon och man kan ju inte trot. Min syster åker snart också.. BUHUUUU
men så jag och karro ska dit. Men vi hörs kanske ikväll

ha en fin kväll! 
 
puss alexandra  

Kommentarer
Postat av: miriam

hahah falefelteamet + miriam ;)

kommer bli ett grrryyyyyyyyymt bra år!

smajsiga nyårs kyssar ohja ;)

2009-01-02 @ 00:13:44
URL: http://miiirjam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0