radio

hallåhallå

idag är det måndag igen, vad veckorna går fort nu. bara 4 veckor kvar till sportlovet.
hoppas att de här veckorna går fort så man får vara ledig igen.
har fortfarande inte så mycket att skriva om. Men kan berätta om helgen i korta drag, 
i fredags åkte jag karro o nea till simhallen för träning. tränade i två timmar,
åkte hem och åt sen drog jag till linus. Rebecca jag och linus myste upp oss i soffan
och såg på filmer, filmer och filmer. Jag somnade vid tredje filmen? Men vaknade igen
men vi valde att sova kvar där, så vi gick hem vid kvart i 3 på dan, becca duschade
sen åkte vi hem till mig och åt, sen åkte vi till lambohov på ferre, dög!
inte roligaste kanske, men bättre än ingenting alls. Vi åkte hem vid halv ett
kom hem vid kvart över ett ungefär. Snörpii sov här sen, drack cola och åt avokado
när vi kom hem. My favourite!  Jaja, nu ska jag se lite ncis, sen sova.
Imorgon blir det att träna med mogot även simma lite, vi hörs!



Ni vet det redan, men det finns ingen bättre än min rebecca!

pusss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0