my best

hej.

det var ett tag sedan nu igen. Har inte känt för att skriva nåt. Men nu kanske jag kan börja igen?
vem vet. Helgen bjöd på mycket trevligt folk, två nätter hos becca och nyfärgat hår.
Jag har nu mörk brunt hår igen. I fredags åkte vi till linus, oskar/oscar va även där.
Såg på en sjuk film. Gick hem vid 2 eller nåt. eller gick o gick, började springa.
Tappade en mobil, så vi var tvugna att ge oss ut och leta, som tur va hittade vi den.
Gick hem igen, la oss i sängen och somnade snabbt. På morgonen åt vi frukost,
jag älskar beccas frukost, sjukt smaarrigt. Vi drog iallafall ner till stan efter ett tag,
köpte hårfärg, inpackning och hand krämer. Sen gick vi till steve's och tog en varm choklad.
Gick därifrån efter en timmes snack. När vi väl vara hemma hos mig började vi färga håret,
vi åt lite mat sen drog vi oss mot beccas place. Skulle natta där igen, som vanligt typ.
Vi blev lite dissade så vi drog oss mot ekholmen, där fann vi grymt folk asså.
Blev kvar där till typ halv ett, sen gick vi med patrik, johan och tom. Vi gick en runda förbi hjulsbro
så vi var väl hemma runt 2 tiden. Tog en bulle och varm choklad, sen la vi oss i sängen,
snackade en hel del om.. ja ni vet. Hon är typ bäst den där rebecca.


TACK FÖR HELGEN MIN KÄRA!

ha en trevlig söndagskväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0