lite pengar i fickan går åt fort

godkväll

Lediga idag och dagen började med att gå ner och träna på gymmet.
Först easyline och sen lite styrketräning och spinning nere på gymmet.
Mamma köpte mig också ett kort, så nu kan jag gå ner och träna när jag känner för det
+ att jag inte behöver vara orolig om dom låter mig komma in på massa fribiljetter.
Vem vet, någon dag kanske dom känner igen en och då blir det inte kul!
så jag köpte mig ett sånt, eller mamma köpte åt mig. Så nu är det beach 09 :)
Efter träningen gick vi hem och kollade på film och åt pastasallad.
Vid tre-fyra någon gång åkte jag in till stan med knäckis, spenderade mina pengar, självklart!
Blev ett par jeans leggins, ja som alla andra har, från vila.
Sen på rea inne på monki en kort kavaj liknade sak, sen en Transparent?
Ja ni vet vad det är för något. Fin iallafall. Sen köpte jag nagelack svart och rosa.
Så nu är jag nöjd för ett tag? en vecka kanske. Men jag fyller ju snart
+ resan till thai, så i februari blir det nog att ränsa lite på kläder och fylla på med nya :)
Men nu ska jag ut och se handbollen, för er som ser, kroatien klacken är på G!





puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0