stopstopstop

hej fisar.

Tisdag idag då. 3 dagar kvar till fredag, tufft. Jag är already skoltrött,
men det lunkar på. 32 dar till till värme, 32 dar till paradiset.
Så jag klarar det nog. Men ska nog börja dra igång på min svenska skit snart.
och min biologi. Vi har ett läxförhör imorgon på nervsystemet och alkohol.
Vad ska man säga, finns inget o säga mer än att det lär bli ett ig!
Jag orkar inte plugga, vill bara sitta här eller ligga i soffan och kika på tv.
Men ska göra klart svenskan, läsa alla sidor, sen göra mig en kopp te
och kolla på gossip girl och one tree hill. Kom nyss hem från sjukan
var där och tog en spruta, min största srkräck efter cancer.
Mina närmaste vet som sagt att min största rädsla/fobi är cancer,
spelar ingen roll vem som har det, vad det är för cancer, den gör mig illa hela tiden.
USCH! Men nu ska jag iallafall fortsätta, hare fint mina vänner!


pussii

Kommentarer
Postat av: Linn Lundh

fin header alex <3

2009-01-14 @ 14:13:54
URL: http://lundhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0