i want to be loved

hej sweethearts!

skolan är mitt i veckan och det känns som att det var måndag idag. Veckorna går så jävla fort.
De arbeten som jag flyttar upp hela tiden kommer ligga som i högar vecka 7.
Kommer inte ha en endaste ledig kväll. Men det får man ta om man är som jag,
inte kan planera eller orka sätta igång. Som sagt sämst på att ta eget ansvar.
Jag sitter just nu och diskuterar gymnasieval med min kära vän andreas,
jag ställde en fråga gällande tvärs, är tvärs bra? hans svar blev "om du är bra på att ta ansvar: Ja!"
Det är ju det sista jag är. Men vart ska jag gå? vart kommer jag trivas.
Jag har tre alternativ, egentligen hur många som helst, men de som jag är mest inriktad på är

- Sam-tvärs, katedral
- Sam-entreprenör, katedral
- buisness, tbs

sen ligger ju media, bygg och alla praktiska ämnen som jag har funderat på.
Men jag vill ha en så bred linje som möjligt men endå undvika natur.
Så dom lägger jag åt sidan, och riktar in mig på vad det är jag verkligen vill gå.

Varför funderar jag på tvärs. Jag vet egentigen inte, vet egentligen för lite om den linjen.
Men Ammie gick där och trivdes jätte bra. Följer syrrans fotspår!

Varför funderar jag på Entreprenör. Vet jag inte heller egentligen, tycker det verkar
vara en rolig linje bara. Skulle nog tycka det var roligt.

Och sist varför funderar jag på buisness. Den linjen verkar vara kanon bra,
finns många fördelar med att gå där, iallafall vad jag har läst och hört,
du får en bred utbildning så att du kan både jobba och studerar efter studenten.
Den stora nackdelen för mig är att skolan är så liten.

Mamma tror att jag skulle trivas bäst på katedral, jag tror att hon har rätt!
 
Jag önskar att jag skulle känna nåt för typ berzan eller folkunga,
men det är nåt jag har fått för mig, jag skulle aldrig trivas.

Folkunga har ju de allra flesta olika sam kurserna,
som internationell och sådär, varför tänd det ingen låga för mig,
åhhhh, jag vill bara att jag ska ha gått ut mina år.
Men studenten och balen skulle kunna komma gång på gång,
för vad jag har hört så har det varit bland det roligaste männsikor har varit med om!

På tal om något annat, så har vi studiedag imorgon som många andra skolor har också.
Sova länge, sen göra nåt med Knäckis. Men vi hörs nog imorgon!


pussyyyy


Kommentarer
Postat av: :O

vi får hela huset 1 april

2009-01-22 @ 18:23:57
URL: http://blondinbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0