ammiedammie

jag vet inte om du ser det här idag, imorgon, om en månad eller när du ser det,
vill jag bara berätta hur otroligt stolt jag är över dig.
Under den sista tiden, har vi kommit varandra allt närmare.
Jag har inte förstått att du ska åka iväg i ett år, ett år är egentligen en piss i havet.
Okej, du är på andra sidan jorden? Men vad spelar det egentligen för roll.
Du kommer att komma hem, vi kommer att ses igen. Så jag ser inte det här som ett farväl
eller som ett väldigt sorligt tillfälle. Jag ser det mer som en möjlighet för mig
att skriva hur roligt jag tycker att du ska ha, hur mycket jag tycker att du är värd det här.
Jag älskar dig ammie med hela mitt hjärta.


Kommentarer
Postat av: Linn

snygg design på bloggen alex :)<3

2009-01-06 @ 22:41:35
URL: http://lundhs.blogg.se/
Postat av: Ammie

Tack gumman du är för gullig. Jag älska dig också av hela mitt hjärta! puss på dig min lilla sötis :)

2009-01-15 @ 04:39:10
URL: http://ammieejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0