3 gånger i veckan

japp nu gäller det, beach 09 barraaaa. Vi ska träna skiten ur oss hade vi tänkt.
Simhallen och sporthallen är det som gäller. Vi började idag, fortsätter på fredag
och kör måndag efter det. Blir kanske en yoga då o då, söndagar. Det blir fint.
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, händer ju inte så mycket i mitt liv
då jag går i skolan och så, blir mest samma stuk, pluggar, sitter här eller ligger vid tvn.
Så anorlunda är inte dagarna. Men jag uppdaterar mig nog mest på söndagar,
så kolla in här då. Kankse lägger in ett inlägg då och då, så var förberedda, hiii.
annars hörs vi på söndag, hare fint!




vem är det på magen och i mobilen? ;o haaah


pussssii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0