thank you for what you've done

först vill jag utbringa en skål för mina underbara vänner som kom hit på middag i lördags,
vi åt gott? vi lyssnade på lite musik och förkrökade lite. Sen drog jag och becca vidare mot
ekholmen för att kolla på the fegga project som skulle underhålla på gårn.
Bra där! Dom andra drog ut till lambotown som vi också gjorde senare. Där ute
underhöll vi oss med att dansa och tjattra med folk. Det var helt okej faktist!
Jag o becca åkte taxi hem sen så vi fick vänta på karro, nea, fella och miriam på trädgårdstorget
i 50 minuter. När dom sedan kom gick vi hem till mig och nannade.
I fredags så var jag och becca ute i ekholmsstrakterna, fest, dock inte alls någon lyckad.
Var inne där o kolla gick ut och så stod vi typ utanför i en evighet. Sen gick vi hem
till knäckis och sov, HON ÄR BÄST! Sen så måste jag nämna att jag fick en tröja av fella, mirriii, karoow och nea
i lördags också. FINT nii.

Vad ska man skriva mer va? ehm, drar till thailand på söndag, vilket betyder värme.
Det ska bli så otroligt underbart, ligga och steka på stranden, bli brun utav bara helvete,
och massa shopping. Ut i djungeln på elefant ska vi också, och dyka ner i havet bland fiskarna med,
undervattenskamera (Y) emelie här kommer vi, ska bli roligt att få spendera some time med dig nu,
det var så länge sen!

mycket att göra nu innan dock, matteprov på torsdag, måste ha lämnat in min biologi uppsats och mitt so arebete måste vara finisht. Men som tur är har jag pluggat som en galning idag, så snart är biologin färdig, har ett par punkter kvar bara!
den får jag avsluta imorgon för nu väntar min nerladdade film, vi hörs inom kort, eller så hörs vi när jag är nere i thailandet.

hare fint babes

Kommentarer
Postat av: alex

vem betala?

2009-02-11 @ 19:36:01
Postat av: alexandra

det gjorde du om jag minns rätt?

2009-02-13 @ 07:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0