thaaaaaai

joo, hej allihopa. Jag har det underbart har borta. Klockan ar 6 minuter over 11 och jag ska snart ga o lagga mig,
for att orka med morgondagen. Det har varit ca 35 - 40 grader i skuggan idag, mycket skont. Imorgon ska vi till patong,
vi ska shoppa lite dar, pa nagot varuhus. Sen pa fredag bar det av till pippi island, det ska blir roligt.
Har dock inte sa mycket att skriva mer an att jag mar kalas och att det finns mycket fint har borta.
Hoppas veckorna gar sjukt segt. For har vill man stanna for evigt.
Nej, nu ska jag ga, PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSS

Kommentarer
Postat av: becca

hohoho, så du vill stanna där för evigt vavava ?? ska du ha styk? vavava. längtar du inte hem till din partytrix pigla ?? din bästa vän?? vavava hihihihihihi buuuuuusiiig jag är ;P miss u 2 sucker! inners inne vet jag att du saknar mig med..

2009-02-20 @ 02:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0