paradiset

gud sa otroligt fint det var pa phi phi island. Vi akte bat dit ut i en timme forst, innan vi gick iland.
Sen va vi dar och sola och bada till 2 sen akte vi ut till massa oar, vi snorkla :D finaste! Kommer bilder,
pa det nar jag ar back in swesia. Vi kom hem for inte sa lange sen, sa snart ska vi ut och kaka.
sen blir det tidigt sanggaende for imorgon ar det stranden som galler, sen ska vi upp och kolla pa den
stora buddhan och till ett buddha tempel :) Nu ska jag kilivippa.


Vill dock inte saga att jag langtar hem, mer att jag saknar mina flickor! :)

och rebecca, vart haller du hus? har inte hort nat av dig

Kommentarer
Postat av: becca

puss alexandra , jag saknar dig huuun ! <3333 haha hjärta

2009-02-23 @ 19:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0