damn

gash, veckan har gått fort. Ehm,  idag åker jag till thailand.
2 veckor, bort från skiten, bort från allt. Ska bli så guld värt.


Men iallafall så hade jag en super trevlig helg, först fredag som var jätte rolig.
Vi åkte hem till linnea och åt, tacos. Sen så åkte vi vidare till lambotown där det va fest
första ferren va sådär va, andra va lite bättre. Dansade och hade oss, riktigt trevligt.
Igår så slappade jag och knäckis hela dan tills vi bestämde oss för att åka till karro
på film kväll med girlsen. Blev dock ingen film, men dans och tv spel blev det.
prat ute i köket också. Sen efter ett tag kom hultman och andreas också.
Åkte hem vid 12 typ!

Idag söndag har jag packat och städat, varit hos mormor och morfar och ätit mat.
om en och en halv timma bär det av :)) THAILAND 09


vi hörs kanske om några dagar, från ett internet cafe :)

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Svar: Dom kommer vara tillsammans kanske runt 2 avsnitt inte mer än så.

2009-02-15 @ 21:42:20
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Linn Lundh

Hoppas du har det kul i Thailand alex :) hälsa emelie också . puss puss =)

2009-02-17 @ 02:35:04
URL: http://lundhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0