let it rock

hej igen, jag är ju den roliga tjejen med de roliga inläggen!

imorgon börjar skolan och för mig och många andra blir det första dagen på gymnasiet.
Jag har valt att gå en linje som jag egentligen inte vet så mycket om men som endå verkar passa mig som pricken passar på iet. Det är sam entreprenör vilket betyder att det är mycket företagande som jag tycker verkar skapligt roligt,
eller alla sam ämnen har jag tyckt har varit roligt under hela min skol gång än så länge.
Grejen är att jag fick bättre betyg i natur ämnena, jag väljer dock inte natur pågrund utav all matte!
Annars kanske NVSAM hade varit något för mig, men nejnej. Jag känner mig nöjd med mitt val och om det har varit rätt val vet jag inte förens om något halv år eller nåt. Så det är ju bara vänta o se!

Det blir nog bra, nu är det bara att se till så att man somnar inatt, så man orkar upp imorgon.. vilket jag tror kommer bli svårt för mig! Det blir nog en försovning första dan, sååååå ovärt


jaja, nu ska jag njuta av den allra sista kvällen på lovet!

älskade c2, jag kommer sakna varenda jävla kotte!
Tack gud för att jag fick dela tre år med er och inte med några andra.
Vi hade tre roliga år och nu ska jag banne i mig ha tre lika roliga år,
om inte roligare med SP1B! :)


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0