amen då är vi påt igen då

ehm tja typ eller nåt..

länge sen nu asså shit my god!
pallaaaa, vet inte vad jag ska skriva.. kan ju börja med att det inte är långt kvar nu tills skolan börjar..
men det känns typ endå helt okej, för min sommar har varit fantastisk. jag har hunnit med det jag känner att jag borde ha hunnit. Jag har tagit vara på varje minut och varje tid som jag inte har gjort något, så har jag endå gjort något,
bara någonting spontant som gör att det känns som man lever upp till det man vill. Jag har varit o hälsat på ammie
i staterna och där levde jag bara i nuet och tog verkligen vara på varje minut med både henne och landet.
Just då tyckte jag inte att själva new york var så tufft, men i efterhand så är det nog bland det coolaste jag har varit med om, och jag skulle lätt kunna bo där iallafall resa tillbaka och stanna en längre tid :) Det som jag tyckte va jobbigt var all stress och den otroliga folkmassan!

vad har jag mer gjort, joo den underbara resan till öland..
den blev kort och gott sagt mycket bra!

växjö baby, bilder finns på karins facebook. MYCKET värd helg!
partaya och grejer, det var vilt! puss påt

men nu ska jag njuta av de sista dagarna och jag lovar er, här kommer jag nog skriva då och då. iallafall under hösten då det kommer ske stora förändringar i alexandras liv.

NU ska jag städa och ränsa kläder! JALLLLLAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0