påsklov och grejer

ehm påsklov kan jag ju börja med att skriva. Har börjat mycket bra,
fint väder, trevligt folk och mycket med vår/sommar känsla, dock lite för kalla kvällar!
men det är ju endå bara april. 2 av 4 dagar har vi myst nere på stranden en dag vid hawaii
och den andra hemma hos mig. Det rullar på fint med mitt liv right now, inga funderingar
och allt känns (Y). I helgen blir det eksjö och mysa gärnet med familjen,
påskafton, har hört att det ska bli fint då också jaaaaa!! Leta ägg och äta massa med god mat.
Jag lovar jag älskar att åka till eksjö asså, mitt andra hem helt klart, där kan jag komma och gå som jag vill.


Men nu ska jag ner och träna med syster och kusin, känner att jag borde göra det liksom.
Fettet börjar dallra!!!

ses babes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0