Min kärlek



Kära jesanes, mannen i mitt liv (Y)
det sägs att han är en av de sexigaste männen i världen,
och gud vad jag kan hålla med om den saken!

jag tyckte han var snygg i the holiday,
men hallå i åter till cold mountain så är han ju, ja det finns inte ord.
Sexig hela tin, dock förutom när han har överdrivet långt skägg.
Men gaaaaaaaash, bella och karin han är mycket sexigare än Brown,
jag är ledsen. Men han är nog det!
Och jag trodde aldrig att jag skulle säga det här;
Men han är snyggare än Måns!
 
Föresten så va det en av de finaste filmer jag sett,
och jag förstår inte hur kvinnan beter sig,
men i varenda jävla film så är hon ju så jävla bra,
och föresten så är hon väl jävligt vacker för att vara 42.
Jo, jag tycker Nicole Kidman är en skönhet!

Måste fan lägga in en video med dom,
så fina i filmen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0