i can't be who you are

tjohuu..
det var ett jävla tag sen ni, det har inte hänt för mycket senaste tiden och inte för lite heller..
tycker att allt har rullat på i ett behaglit tempo, jag har hunnit med att tänka, gjort så bra jag kan i skolan
och hunnit med min fritid så gott det går. Mesta tiden har spenderats tillsammans med min kära vän
rebecca. Det har blivit endel grillmys vid ån också, nu när vädret verkligen är underbart.
Till och med så underbart att flera gick i t-shirts och kortbyxor igår.. Igårkväll så spenderade jag min tid
med rebecca såklart, mercad, succet, jeppe, orreeesnorre, Sebbban och krulliiis. Vi spelade some fotboll
och rökte lite waterpipe och chillade mest. Kvällen kunde väl ha slutat en aning bättre, men det är löst nu,
så det är bra..

Jag vet allvarligt aldrig vad jag ska skriva, jag har liksom ingen feeling.. Allt blir bara ihop rört till en soppa
men ni får ta det som det är.


Ska ut och se film nu,men vi hörs snart..

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0