you're lost..

and I'm lost without you!

so prov idag, för ca 3 timmar sen. Jag gick in i den där salen,
sådär nervös som jag alltid bruklar bli, fast värre.
När gick ut där ifrån och visste att nu är det där förbannade so provet gjort,
så lättade en stor tyngd från min axlar, den har funnits där sen vi började nian!

nu blir det inga mer so prov för mig i grundskolan!
men gud det låter som att det nästan är sommarlov
och att jag snart slutar nian!

ikväll blir det att träffa rebecca, clara förmodligen och kanske nea och karro.
men sen ikväll så övernattar jag hos rebecca!
sen får vi se vad kvällen har att erbjuda, hoppas på party, men det är sånt som märks.

tare lungt
pussii



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0