with me or without me

jag hatar o börja skriva. tjulu

iallafall så vaknade jag imorse vid halv åtta, av att mamma stamplade in och frågade
om jag ville komma försent. Självklart inte, eftersom att jag trodde det var onsdag och kemi med Gill,
men när jag klivit upp kom jag på att det va tisdag och sjöljd  med Heidi, då hade jag
stor lust att krypa ner och sova hela morgonen. Men så blev det inte. Hur mycket folk
hemma som helst också, målare och skit! Men iallafall så skjussade pappa mig,
kom dit vi åtta och kom på att vi skulle ha sån där nutidsgrej, så egentligen behövde jag inte ens
ha stressat. Men jag kom till skolan, gjorde nutids skiten och kände verkligen för att traska hem igen.
men nejnej, 4 lektioner till.
Men jag slutade iallafall, drog hem till Natalie fixade lite.
Nu sitter jag här, har precis ätit stekt ägg, som jag gjorde helt själv  och så
dricker jag hallonsaft, jag njuter i really do.
Måste plugga och måste fixa lite innan mormor och morfar kommer.
See yaa bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0