sönder, sönder, inte allvarligt trasig..

min rygg alltså.. i natt vaknade jag av att hela höger ryggparti knäcktes till
och det gjorde riktigt ont. Eftersom att vi hade gäster här över helgen,
så fick jag av någon anledning sova på soffan. Idag kan jag inte lyfta
den högra armen över huvudet, för den börjar skaka och jag tappar greppet
om det jag håller i. Skit läskigt, faktist.

sen har jag ont i halsen som grädden på moset.

sitter jag och tycker jäkligt synd om mig själv!


Jag känner för en promenad längs ån i mina nya sköna vinter skor.
Men självklart bor jag i stan och det gör inga andra.
Så jag får väl sätta mig i soffan och kolla på horton,
den där elefanten, som jag och min syster typ avgudar.


Men vad har hänt annars idag, gått på ikea med mina päron.
Vilket betyder att vi fick med oss nya saker idag igen.
När ska vi sluta handla ikea varor.


jaja, vi hörs gör vi.

pusseelaaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0