sommartimes

gud ibland vill man tillbaka till sommaren så sjukt mycket.
Sen tänker man efter, hur bra var mitt sommarlov?
Jo, det var helt okej! Spanien satt fint, öland va underbart,
eskil var ren lycka och alla dessa människor jag träffat,
Emil, Rasmus och Ogge + resten av alla Kallinge boys som var på öland,
Sötbarnen i spanien, lilla Adam och resterande.
Min sommar var lyckad. Jag kom närmare Rebecca och har även
kommit på att hur mycket jag än försöker att jämföra människor med dig,
så finns det ingen som är så genom bra!! Frida, underbara person,
dig kom jag också närmare. Mitt sommarlov va bra, men mitt nästa
ska bli ännu bättre. Men det är ju så långt dit!!
Men jag har turen att få åka till thailand, men emelie i två veckor! 
kommer sitta fint, såååååååååååå fint!



Min helg var fin, lyckad och så..

Nu är det egenetligen musik som gäller, men jag pallar inte!


;o pusssssi 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0