In my arms

hallå där!

Dålig uppdatering, jo tack jag vet. Det blir aldrig som jag tänkt mig.
Jag klagar alltid på mig själv, när det aldrig blir av med mitt skrivande.
Jo, jag skulle nog kunna klaga i alla evighet, för jag skriver endå aldrig
när jag säger att jag ska. Ibland får jag lusten, det är då det blir av.
Så kommer det nog alltid va!

Men på tal om min dåliga uppdatering hit och dit.
Så måste jag berätta vad som har skett i mitt liv
de senaste veckorna. Både det ena och det andra;

Flyttat från min himelska lägenhet och flyttat in i min dröm
(så bra det känns + att nu kan jag gå och små kika på Jan Lhavac? eftersom
att han har flyttat in i min himelska lägenhet på torkelbergsgatan,
och ja, visst är jag lite stolt sådär!)

Festat med min rebecca och chris, vid ett tillfälle.
Det var mycket roligt!

Slutat med fotbollen efter 10 år.
Jag trodde aldrig det om mig själv!

Fått vg på min svenska uppsats fått näst bäst i klassen på mitt engelska prov
( Ibland får även jag vara nöjd över mig själv, även fast det bara gäller om ynka vg:n)

Trott att jorden ska gå under vid ett par tillfällen

Käkat "mellis" hos Natalie ett antal onsdagar i rad

Drogat ner mig med one tree hill och gossip girl

Fått ett badkar som jag är förälskad i, som jag faktist ska gå och lägga mig i nu.

pussjaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0