i know best

hej noll läsare om dagen
kul att just du tittade in :)


Just nu sitter jag här i soffan med oboy och kollar på one tree hill.
Jag är otroligt förälskad i den serien, som ni kanske har förstått?
Om ni inte har det, så har ni missat det största innehållet i min blogg.

För att få reda på dagens, arbete?

första lektionen var kemi. Vilket ämne som helst men inte kemi,
jag hatar det, så tråkigt! Men endå har jag nästan Mvg i det, kan tyckas vara lustigt.
andra lektionen so, satt bara och pluggade till vårat, för mig stora so prov nästa vecka.
+ att jag, natalie och josefine diskuterade gymansieval och socialbidrag för att man skiter i skolan.
återkommer till det i ett senare inlägg.
tredje lektionen så hade vi idrott, fick skjuss av natalie hem till henne,
Sen fick jag låna hennes andra cykel så cyklade vi iväg till vidinsjö spåret. 
Skulle springa 2,5 sprang in som 4, på 12.40!
Jag kan erkänna att jag är faktist rätt nöjd, eftersom att det var jag som sprang.
fjärde lektionen var en helt vanlig svenska, hände inget speciellt.
Mer än att vi ska läsa någon bok yatzy? hemma till 4/11!
Känns så ju underbart när man redan läser massa böcker.

nu känns det såå underbart att börja plugga matte.
Eftersom att mitt matte prov ligger på schemat imorgon.

pussjaaao






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0