det jag skriver antecknar ni, okej?

Vilken underbar dag jag har haft.
Jag bara älskar att vakna upp och gå till skolan!
Oh, det är så underbart så underbart..
egentligen inte, måste bli lite mer possitiv, 
för den här veckan har verklign tagit mig ner under jorden!
Är helt slut, på grund av detta äckliga so prov, som ligger på schemat imorn.
Jag är så skoltrött, så jag har lust att bajsa på hela skolan.

Det här med att älska skolan är, dom som gör det kan ta sig i arslet!
Jag är så trött att jag inte ens ser fram emot att träffa alla där.
Vilket egentligen inte spelar någon roll, men ja. 
tyst nu alex!!

I skolan idag diskuterade vi julbord och påskbord, vid ett tillfälle på svenska lektionen.
Då vi även diskuterade svensk husmans kost och andra mat rätter.
Men iallafall, det här med julbord och påskbord är så överskattat,
hur mycket äter man egentligen på ett julbord?
Jag äter prinskorven och kötbullarna in princip.
Man brukar säga ; " ohh, va gott med julbord/påskbord!"
men tänk egentligen hur många det är som HATAR sill,
hur många det är som hatar janssons frästelse med äcklig ansovis?
jag tycker det är för överskattat! 

men nu ska jag FÖRSÖKA plugga, vilket absolut inte kommer funka.
Min hjärna är kaputt, ses ladies!





 

Kommentarer
Postat av: emma sjöstrand

så himla sant det där med julbordet! :)

2008-10-21 @ 00:51:03
URL: http://sjoiis.blogg.se/
Postat av: meyrold ;)

Jätte söööt :)

2008-10-21 @ 11:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0