tröttis

det är nåt fel på mig asså.. Jag sitter här
och känner mig fortfarnde snurrig efter torsdagens bravader.
Men det kan vara eftersom att jag är lite små sjuk.
Känns som att man drömmer hela tiden.
Men jag har dåliga matvanor, dålig sömn, äter inga vitaminer, frukter eller grönsaker.
Så det är ju inte så bra.  Men nu ska jag sätta mig ner o plugga
svenska och matte, hur känns det när det är lördag, sista röj dagen på lovet.
Plus att alla lärare på våran skola har så dålig planering.
Vi hade matte prov för två veckor sen, och så har vi matte prov nu
på torsdag igen, vi har haft tre lektioner ungefär! Får panik.
Men sånt man får ta, nu ska jag läsa!



PUSSAAASSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0