sjukling

sitter i våran mysiga julfina lägenhet, ser ner på bollarna som ligger längs med tinnerbäcken.
Bor precis där, det är så mysigt ska jag säga er. 
Är sjuk, som inte är sådär jätte roligt, men jag överlever,
"it get worst at night", det är verkligen så.
Det är hemskt att vara sjuk på natten, då svettas man och fryser om vart annat. 
feber stiger och sjunker hela tiden och man ligger där och yrar!
Min hals är svullen så jag går på halstabletter och te. 
Men nog om det, igår åkte jag och min syster ut till elgiganten,
hon köpte sig en kamera och jag en "cam", så att vi kan prata när hon är i usa,
och så att hon inte glömmer hur vi ser ut, tihi ;)
Men nu slänger jag in, bara för att jag vill ett par bilder på mig,
tagna med nya "camen", känns så fult och skriva om camar..
jaja,

och självklart funkade det inte att ladda upp några bilder, shulululul
laddar upp så fort det funkar,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0