Min väg

Längtar tills jag kan ge mig ut på egna ben.
Då inte mamma eller pappa kan bestämma vad jag ska göra.
Det kommer bli en sån jävla befrielse, att veta,
att jag har all rätt i världen att ge mig ut på äventyr.
Resa jorden runt, festa vilt på hawaii. Att göra vad fan jag känner för.
Inte bry mig om något annat. För det är så jag kommer att leva.
jag ska leva för mig själv, inte för någon annan!
Hela tiden stärker man sig själv, genom att säga ifrån,
genom att tänka lite extra på sig själv.
För har det aldrig blvit så för er, att ni har brytt er för mycket om någon.
För mycket så att allting har blivit fel.
Jag vill bli en individ i mig själv, en individ som lever för sitt
och inte för någons annat.  Jag menar inte att bli ett ego,
det jag menar är att bli lite mer ego. Lite mer än innan.
Man måste tänka på andra, men man måste även slänga en tanke på sig själv.


taha, vet inte vad jag har blandat in i den här storyn nu.
Men nåt vettigt hoppas jag, fast jag vet vad jag själv menar,
det kanske är det som är det viktigaste!

PUSS OCH KRAM MINA VÄNNER.
De som läser kan antas vara bäst! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0