första advent

..det brukar vara mysigt, det borde vara mysigt
med 1 advent, men jag har inte känt av det iår.
Dels för att vi brukar åka till mormor och morfar och äta,
gå på julmarknad i gamla linköping men också
för att jag inte har någon julkänsla alls.
Det har gått så fort att jag fortfarande tror att jag befinner mig i oktober.
Så jag har liksom inte vandrat in i november och det är alldeles för långt till december
men det är ju liksom 1 december imorgon. Det är helt fel i hjärnan på mig
Men imorgon börjar iallafall julkalendern, det är ett måste
om det inte skulle bli som för några år sen då dom la in den där teknade saken
det var för dåligt, så jag kunde inte se ett avsnitt.
Den här månaden blir mysig, det vet jag.
Lucia o sånt snart, sen rullar det bara på med massa roligt
avslutning i fotbollen, iofs kommer väl den bli både rolig och tråkig
juldansen och utklädningsdan, avslutningen, julafton och nyår.
sen är det min födelsedag någon månad senare, sen är det bara 12 dagar till thailand.
Tiden där nere kommer väl gå så fort så att jag åker ner blir brun och kommer hem,
måste hinna med att köpa en massa fina kläder, väskor, skor och allt vad som erbjuds.
Det blir fint det där ni, sen är det ju valborg, skolavslutning, nykvarn, börja 1:an, nollning, usa
och så rullar det vidare. Har en riktigt rolig tid framför mig, hoppas hälsan vill med mig,
så att jag slipper vara sjuk mer, tyvärr va det lika dant förra året, sjuk hela vintern fram och tillbaka.
Men nu är man tillbaka i skolan, så nu gäller gamla vanliga rutinerna, men tack gud för det,
kommer aldrig orka jobba, det är rätt fint och gå i skolan endå.
Skrev iallafall klart min so uppsats¨, så den är mailad och klar.
Har svenska prov på torsdag med det ska väl lösa sig, ska plugga med natalie nu imorgon,
så det löser sig det med! Ha en otroligt trevlig kväll, för det ska jag ha,
med te, en film kankse två och min otroligt fina familj.



en otroligt snygg outfit bild, eller vad säger ni,
men jag har på mig
leggings- gina tricot
Randig tröja- bikbok
mysig strumpor

PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0