en riktigt rolig? fredag i mitt liv

sitter här på en av mina lediga dagar, o ränsar bilder?
Hur dum får man egentligen bli, men jag ahr inte orkat resa mig upp för att gå o duscha
sen veta att jag måste, eller måste o måste, vill föna håret, platta det, sminka mig osv.
Då känner jag att jag kan lika gärna duscha, sätta på mig mysbrallorna, håret
uppsatt i en tofs krypa ner i mina duntofflor, lägga mig i soffan o se film,
med far och syster. Låter inte vidare dumt egentligen.

på tal om gavin degraw konserten, så var det, det underbaraste jag har varit med om.
Stå där, se sin idol, sjunga den otroliga musik som han gör.
Gunga med, känna hur alla andra också gläds av att se honom göra sin grej.
Ohhh vilket känsla det var, han var grymt charmig desutom!
fyfan vilken männsika han är, grymt!

bilder kommer väl så småning om :)


Trevlig fredag mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0