en dålig sömn, ett par sena nätter

det leder till sömnbrist.
Jag är död. Det gick så bra för mig med läsningen igår. Läste två sidor,
sen tyckte jag att jag inte fattade nåt, så jag la ifrån mig den.
Jag är så himla nöjd över mig själv, har inte tagit tag i ett skit de här lovet.
Det värsta igår va, att jag hade lagt mig så mysigt. På våra golvkuddar,
framför lägenhetens bästa ställe, öppna spisen.
Så låg jag där medan jag hörde hur mamma o pappa lagade mat,
så kände jag lukten av det underbara där ute i köket.
Men endå kunde jag inte koncentrera mig.
Nu är jag på sidan 40 i boken, känns så underbart härligt.
Har en sådär ca 150 sidor kvar, känns fint.
Men vad ska man göra egentligen, måste ju göra det.
Ska nog läsa lite på tåget upp till sthlm imorgon också.
jaaaaaa, ni. ha en otroligt trevlig kväll.
Vi ses mina vänner, vi ses!



Här har ni iallafall en bild på min mysiga plats framför MIN öppna spis!

kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0