ashes of dreams you let die

"Jag sitter här med min syster, som är den bästa. Hon bjuder alltid på godis.
Jag vet inte hur jag ska klara mig när hon åker till usa!"
 
det var hennes bästa tips på hur jag skulle kunna starta upp detta inlägg.
Vilket var lite sådär tråkigt tyckte jag, det stämmer att hon alltid bjuder på godis,
iallafall dom senaste 4 åren. När vi var små, så fick jag ju inte ens titta i hennes godispåse.
Den var hennes egendom, som hon alltid höll för sig själv. Men nu är hon öppnare
och kan bjuda på både en, två och tre bitar! sååå generöst
Men seriöst så kommer jag sakna henne som en dåre,
kommer kännas skit tomt utan henne, hon ska ju endå vara borta i ett år!
buuuuhuu, min stora syster, ska ut på egna ben så långt ifrån mig,
ett helt hav imellan. Men det bästa är att jag får en anledning till att åka till usa.
Så alltså ska jag och therese, min andra syster åka dit över höstlovet nästa år!
Kan bli en riktigt rolig resa..
Bisking ridge, new jersey,skriver endast upp det för att komma ihåg vad stället hette.
Har haft det i läxa i typ 4 veckor att berätta det för min b-språks lärare!


nu ska jag väl berätta lite om vad som har hänt i mitt liv de senaste dagarna,
och varför jag inte har skrivit under dessa dagar. Det som har hänt är typ
kortfattat, plugg och öppet hus. Mitt kemiplugg har tagit upp en så där alla dagar den här veckan.
Vilket betyder att den här kvällen också har fått gått till att plugga de andra saker jag inte
har hunnit plugga till. Mitt kemi prov kändes bra, så jag är inte så nervös på över det.
Men hoppet ligger på ett mvg. Men därimot mitt engelska prov imorgon,
ligger inte så värsta bra. Hade inte ens öppnat böckerna förän idag. Vilket leder till ganska mycket stress,
vilket ofta leder till dåligt resultat. Men jag har nu suttit sen jag kom hem till 21.00 och pluggat in, glosor, 
samma glosor typ om och om igen, meningar och vad det nu är. Så nu känns det nogorlunda.
Men vi får se hur det går. Går det inte bra, gäller det att hålla mig på topp nästa termin.
Men nästa vecka får jag lite lugn och ro, det är prao som gäller.
Har prao på olympia med min kråka. Så två veckor med henne blir grant, hon är ju trotsallt min
bästa vän den där rebecca. Så vi ska nog trivas, höhö. Skön handledare är alltid ett +. 

Imorgon kommer familjen månsson, så på lördag blir det att följa med Malin ner till stan.
Sen på kvällen blir det förmodligen bio eller något annat mys. Åhhh vad skönt det ska bli med helg.
Min mamma säger till och med till mig att lugna ner mig, inte ställa för höga krav på mig själv.
Jag är tooooooo stressad. Behöver lite ledighet som sagt va = prao. 
Min helg kommer bli så mysig. Men nu ska jag röra mig mot soffan, tv.
Blivit väldigt lite dator den här veckan och jag har kommit på att det är rätt soft ibland.
Att sitta mindre vid datorn är nog bra. Så där med vill jag tacka för ikväll.

Ha en trevlig helg. 

 
han är en fin jävel
Ed Westwick

Puss


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0