- sjuk idag igen



hej, kära ni.
idag är jag också sjuk, eller kanske inte sjuk sjuk, eftersom att febern har lagt sig.
Men är fortfarande lite skrovlig i halsen, men idag är det ju dags att ta tag i so uppsatsen
som jag inte har gjort klart och den ska vara inne i veckan, men är jag sjuk
så kan jag skylla på det och lämna in den på måndag, vi får se vad som händer och fötter.
Men laddade ner "mamma mia" för ett tag sen, men då verkade det vara nått fel på den,
men idag när jag gick in o kollade den så funkade den, så jag hade tänkt o börja med uppsatsen tidigare
men blev ändrade planer, så nu har jag äntligen fått se den omtalade filmen.
Den var mysig, riktigt härlig faktist.. men det säger väl nästan alla som sett den?
jaja, här uppe har ni bilderna jag tänkte slänga in i förra inlägget, så dom finns här istället.
Om någon nu skulle bry sig vill säga!


Kommentarer
Postat av: Jocke

heej msn ??

2008-11-30 @ 01:46:02
Postat av: Viktoria

Svar: Roligt att du svarade ;)

2008-11-30 @ 02:10:18
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0