alexandramj

 hoppas bilderna i det förra inlägget dög, för i detta blir det inga!

skolan idag, efter några dagar "lov", vad ska man säga?
jag är skoltrött, vill ha sommarlov och ja ni vet..
rätt slappt endå, allt gick rätt snabbt förutom de sista lektionerna innan lunch,
fy satan så hungrig jag var!
åkte direkt till natalie, för att hon skulle hjälpa mig lite inför mitt teknik prov imorn.
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooorka!!
aja, iallefall så fick jag mitt moppekörkort idag, så nu ska jag ut och brumma,
så se upp i trafiken för här kommer jag!

vad kan man skriva mer? jag skriver alltid så kortfattat, sen i slutet när man har skrivit allting
så tänker jag, men shit va lite det blev? men sånt är livet,
får börja skriva mer detaljerat kanske, jaja..
nu är det dax för tv soffan, fram med mjölk glaset åååå softa!

hare fint, ta hand om varandra..
puuuuuuuuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0