alexandramj

image42 
kvällen som varit blev rätt slapp, gick runt lite, pratade och åt godis.
mötte upp bella vid simhallen där vi gick till hennes moster,
därifrån åkte vi hem till bella. som sagt rätt slappt faktist. 
på bilden ser vi för övrigt mitt mycket slitna hår,
som jag ska klippa av på söndag eller i början på nästa vecka,
axel kort och lugg, tror jag att det blir.. om jag vågar. 
imorn blir det konfagrej hela dagen, jag är taggad.. nat!
ska "bara träna träna träna, nöta nöta nöta in i hjärnan" 
precis så som min goda vän emelie sa på msn för ca två minuter sen. 
men det kanske blir trevligt vem vet, vem vet.. sånt som märks!

jag vill bara säga att tack gud för förra veckans väder, underbart!
vaknade på morgonen, klev upp ur sängen och kollade ut genom fönstret
och inte ett endaste moln på himlen,
och det var inte bara en dag man vaknade och det var så här,
minst 6 dagar i rad.. solen stekte och fy så skönt det var! 
nu är vi tillbaka till det där ruskiga vädret som vi har haft i sådär ca ett år eller nåt?
sist jag minns att det var sådär jätte varmt var väl i maj förra året, och det var ett tag sen.
hoppas på en bättre sommar iår, annars så överlever inte jag.

"om du vill se på en bra film alexandra ska du se den här" sa min kära fader nyss,
bäst och kolla vad det är för nåt! hare bra, puss
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas dagen varit bra :)

2008-05-02 @ 23:34:46
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0