alexandramj



sitter för övrigt och lyssnar på denna nu!

sjukt länge sen jag skrev, har missat både valborg och en massa annat.
haft lite dåligt med tid senaste tiden, vilket inte alls är bra, fy skäms!
valborg igår, vart jätte lyckat faktist, madde kom till mig runt 3, då började vi
tagga lite smått, vid halv sju drog vi iväg till bella, softade i ett par timmar
sen ner mot stångebro där det var rätt trevligt faktist, träffade en massa gamalt folk.
drog mig senare mot kebab baren eftersom madeleine stuckit dit,
sen så drog vi oss hemmåt åt lite och somnade senare i soffan där vi sov enda tills mamma
väkte oss imorse och frågade om vi kunde gå in och lägga oss ;o haha.

idag har det varit lite segt faktist, + att jag har ont i höften, vet inte riktigt vad jag styrde med igår.
så jag hoppade träningen, gick dit och kollade mest för att jag behövde få cykelnyckeln av jonas.
men sen kom pappa och hämta mig och vi drog hem och kollade film.
nu sitter jag här funderar starkt på att gå och lägga mig faktist.

vi hörs, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0