- this is it

- bla bla bla..

klockan är halv elva och jag är sjukt trött, har sjukt ont i magen
och ja, you name it.
min mage sa nej till skolan idag, vilket gjorde att jag gick hem från sista lektionen,
men förövrigt rätt okej dag.

jag måste säga att jag är lite dum i huvudet,
jag har mesta dels suttit vid datorn sen jag kom
hem från skolan, har tyckt att det har varit sjukt
långtråkigt, men nu kan jag inte slita mig härifrån,
har suttit och kollat massa youtube klipp på brucas och leyton.
även kollat massa bloggar, och gud vet vad.
ibland är man som sagt, dum i huvudet!

pappa bad mig att stänga av datorn och gå och lägga mig,
för det är faktist en dag i morgon också..
för en gångs skull så ska jag lyssna på dessa kloka ord,
från min inte alls lika kloka far.

image59

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0