- måndag

kära hjärtan, min dag har precis som alla andra skoldar varit långa och tråkiga.
vi hade bland annat fysik som min hjärna inte ens vill försöka förstå,
får inte in alls mycket och det jag får in, glömmer jag bort lika fort.
helt änkelt det har varit för mycket nu, och jag vill bara lägga mig i sängen
och vakna upp vecka 23, då jag har gjort mitt förbannade fysik prov och mitt
förbannade matte prov som jag inte heller förstår ett piss av.
jag kan säga att, just nu är jag död både i huvudet och kroppen.
behöver sommarlov som mest just nu och det är bara 16 skoldar kvar,
det finns någon som är lycklig för det, alexandra johansson!

men mitt liv är inte bara hemskt och förbannat stressigt,
utanför skolan har jag faktist ett liv. tro det eller ej,
och där kan man inte bli mycket lyckligare. i helgen har jag ju träffat två nya snubbar
som är hur gulliga som hellst, jag har börjat umgås mycket med bella igen, jag har pengar
och jag har varit i vidinsjö med världens bästa tjejer ikväll.. och jo, sånt gör mig glad.
vädret har börjat ta sig igen och idag fick vi lite sol, dock inte så varmt men lite sol!
allting börjar se ljust ut och jag kör som en dåre på vägarna!
+ att imorn kommer det sista avsnittet av one tree hill säsong 5 ut,
och vem har inte längtat till det. känns nice att ha sånna här dagar då
man bara känner, gud vad skönt att leva! även fast det inte är
en sån dag idag, pågrund utav min huvudvärk. men jag kan prata för gårdagen
då jag faktist hade en såndär väldigt bra dag, och räkna då bort förlusten mot
skänninge, som jag inte tyckte va alls speciellt kul.

image62
jag har tre lika dana solglasögon, men som sagt i olika färger, och fråga mig inte vrf,
men jag är kär i alla tre.

men nu är det sovtajm, vi ses puuuuuuuuuuuuuuuuus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0