- ingen sol, bara regn

som sagt ingen sol bara regn den här dagen, förutom nu på kvällskvisten då jag faktist såg
lite sol titta fram. vad har hänt idag då?
Jo, bella sov här i natt, så jag vaknade upp med henne.
vi åt lite frukost, sen åkte hon hem. jag la mig i sängen och kollade på gossip girl maraton,
hann se två avsnitt sen körde mor mig till karin. åkte iväg o spela match i skänninge,
vi gick därifrån med en förlust 4-1. när det gäller att förlora, så är jag inte rolig att tass med,
men den här gången så var jag lugn, gick därifrån med ett leende på läpparna,
bara för att jag inte fattar vad ett gäng killar gör där när det ösregnar? det är pinsamt..
men jag åkte hem, hoppade in i en dusch kollade på sanningens ögonblick och nu sitter jag här.

igår så åkte jag till ikano med bella, hittade ingenting. blev ett par solglasögon till,
en "kajal"  och ett par örhängen. vi stannde inte där så länge, redan vid halv 3 ville vi hem,
jag åkte hem och kollade på frusna män söker kärlek.. finns det nåt gulligare?
ja, det gör det deffenitvt, men det var jäkla gulligt endå. sen kom bella till mig
så åkte vi ut till lambohov, vi var helt lost i ca 40 minuter. sen så kom vi in
till hägge iallefall, och där spenderades kvällen! riktigt skön dag!

image61

nu ska jag sova, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0