- du får mig att bli så här galen

image60

som ni förstår är detta min kollega izabelle.
vi två hade en gemensam redovisning som varade i 13 minuter,
längst i hela klassen och alla blev uttråkade och ingen fattade ett skit?
hur känns det? jag säger inte mer än skit it! vi två och madde fattade
iallefall. föresten så var det länge sen som jag hade så här kul, faktist!
efter skolan, gick jag hem till bella för att hämta min väska men jag fastnade där
och vi bestämde oss för att åka och kolla på adam. och just när vi skulle åka hem
började det regna och vi gled omkring där istan och letade efter en godis affär.
sen åkte vi hem, bella åkte hem till henne och nu sitter jag här,
ska strax gå ut och se hockeyn hade jag tänkt mig. imorn blire ikano,
sen till hägge, tror jag och bella ska stanna här över natten!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0