- det är som du vill ha det..

jag är lyckligare utan dig!

image71

hörreni, det är tisdag idag och jag har lagat ett hål hos tandläkarn,
och damir säger att jag är så romantisk att jag fick honom att "rysa",
då ska han bara veta hur mycket jag rös då de borrade i mina tänder utan
bedöving, viken smärta!! efter tandläkaren åkte jag hem, åt lite mackor och pratade med mor,
som förövrigt åker till turkiet imorn, sicken tönt. sen åkte jag tillbaka till skolan
hade engelska och såg på film, jag åkte tillbaka dit endast för att se
slutet på den där filmen, som jag tyckte dög, missippi brinner.
åkte hem igen åt lite kollade på säsongen sista one tree hill avsnitt,
och jag grät som bara den då alla bara var så gulliga,
 först då lilla jamie sitter och sjunger "i don't wanna be" med gavin degraw.
då lucas kommer in i rummet där peyton står och säger
" i don't hate you! i remember the first time i ever saw you...
your skinny arms..." eller då brooke ger lucas angies gosedjur
och säger " i love you lucas scott you know that" och han svarar " i love you to brooke davis".
som sagt att vara kär i en serie är romantiskt.
ja, iallefall så åkte jag iväg på träning och det kändes som om jag kom hem lika fort igen,
nu sitter jag här, och ska faktist se om one tree hill avsnittet, iallefall de delar som var bra!


brooke till lucas " we have been through a lot me and you, and i wouldn't  made it today
or a couple of other days without you, so thanks."




puss och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Svar:Tack vad kul att du gillar den :)

2008-05-21 @ 15:40:10
URL: http://becoolosodapop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0