alexandramj

visst går alla känslor upp och ner, hit och dit. men har känt mig nere i ett antal dar nu,
 jag lider av det. visst är det jätte skönt med lov och påsk och allt va det är,
men helt ärligt, förra året vid den här tiden bodde jag i mitt hus, letade ägg ute i en grön
trädgård, solen lyste, blommorna höll på att blomma, det var på väg mot sommar.
vad gör jag nu ett år senare, sitter i en lägenhet, kan inte leta ägg i någon trädgård för
jag har ingen, det är precis vitt ute, kallt, det är inte påväg någonstans, möjligen
tillbaka till den vinter vi aldrig fick, kanske det.. men det är helt fel tillfälle med snö,
för ca två månader sen då kunde snön falla ner, då var det mysigt.. men nu vill jag ha sommar!
synd det är om mig, men helt ärligt man mår dåligt utav det! deprissioner, helt klart.

anyway, igår åkte hem till familjen karlsson och åt, det var både trevligt och varmt.
men när jag skulle gå och möta karin vart det riktigt kallt men det var iofs trevligt,
det är det alltid! vi gick en promenix till emelie, där vi sjöng lite singstar, rätt nice!
fick runt kvart i 11 skjuts av eva till kyrkan där vi gick på gudtjänst, nattvard eller va det heter?
rätt mysigt faktist, mycket ljus vare! sov hos karin sen, skulle sett på film,
men både hon och jag somnade. vaknade på morgonen skulle på ytterligare en gudtjänst.
börjar bli rikigt troende. jovars! blev hämtade av uffe spelade match i det här vädret,
trodde att jag skulle dö, mina fingrar kunde man säkert ha brutit av just då, så kalla var dom!
blev en förlust, 3-2 till boren! nu sitter jag här, väntar på att karin ska komma,
ska gå ner och kolla om det finns någonstan att köpa lite godis, sen ska vi lägga oss och
kolla på den filmen vi skulle sett igår!

föresten översätter jag allt på engelska nu för tiden, kul grej.

hoppas ni har haft en trevlig helg och att ni kommer få ett trevligt lov
gott skratt förlänger livet,

sweet kisses
/ alexandra

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Svar:Tack så mycket :)

2008-03-28 @ 14:16:56
URL: http://BeCoolSodaPop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0