alexandramj

  
image24     image25    image26    image27 

hej helg, hej lov, hej påskharen, hej allihopa. påskafton idag då,
själv besökte påskharen mig igår, fick inte heller leta efter mitt ägg,
eftersom att vi inte har någon trädgård, tomt, baksida eller vad ni nu kallar det
bara två balkonger.. känns tungt vissa stunder att inte bo
kvar där menar jag, t.ex dessa stunder kan bli lite jobbiga
skulle hellst springa ut på tomten och leta ägg så som man har
gjort i alla år, men man växer väl ifrån gamla traditioner.
i förrgår gick till skolan till kvart över 3 eller nåt, skulle slutat 4 egentligen,
så rätt soft. åkte med bussen hem, hann nästan bara komma hem
sen så var det iväg till lilla aska ute på landet någonstans, typ slaka, skeda.
där vi skulle träffas med konfirmationen, det är typ en begravnings plats,
där man blir krimerad och sånt. det var en som berättade om allt det här
och sen så fick vi gå runt i alla kapell, gå in i ett rum där det fanns massa kistor.
blev lite tårögd när man gick där inne faktist.
min moster hade begraving där o allt så blev känslofyllt när man traskade runt i
de där kapellen och dä. men men, sen åkte vi hem,
åt lite när jag kom hem, sen tog jag bussen till karin.
sen typ vet jag inte vad vi gjorde typ, åkte till macken och köpte pucko?
jaja, sen åkte vi hem till mig.. och sov!
igår så vaknade jag och karin, drog ner till stan.
pallade inte så länge var sjukligt trött, så åkte hem.
senare så tog jag bussen hem till emelie, hann inte stanna där så länge
för sen var vi påväg till karin.. när vi var framme hos karin, satt vi och jag vet inte vad vi höll på med,
men kul var det iallefall. men vi bestämde oss för att sova där iallefall, men både jag och emelie
va tvungna att ha tvålen som man rengör piercingen med. så vi åkte hem till henne och
hämtade den, på vägen ringde christofer, martin, filip & petter? bad mig att stanna vid räknestickan 
för att dom skulle komma dit. så där stod jag och frös sönder. jag tror att dom var rätt slitna.
martin och christofer bad att få följa med hem till karin, vilket dom fick.
gick inte hem förren klockan va typ halv 5. så det var ju trevligt! 
ikväll blir det att åka till pierres föräldrar och äta sen ut och träffa karin och emelie,
mysa gärnet, och vid 23.00 gudtjänst i vidinsjö kyrka, PUSS PÅ DET! 


btw, kolla karins underbara hår på bilden,älska.


se upp i trafiken.

sweet kisses
/ alexandra 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0