alexandramj

image21

blev sånt här skit idag.. vet egentligen inte vad jag gav mig in på.
var skit nervös, men tuff som man är gick man in först.
& ni skulle göra allt för att vara där jag var idag,
jag skulle kunna piercat hela kroppen, för sjukt snygg var han
som pierca. gick rätt fort annars, stack till lite.. men inte så farligt.
efter mig gick emelie in, och utifrån hörde man: " aj, aj, aj AAAAJ."
sen när hon kom ut sa hon att det inte gjorde så ont, utan att hon
skrek innan.. hon skrek aj när han målade med pennan,
han ba : " men du, ont kan det iallefall inte göra, jag sätter ju bara markering för
vart piercingen ska sitta." hahaha. så dålig.
sen drog vi hem, satte mig och kolla one tree hill 5x12.
grymt bra avsnitt, rätt bra att dom inte gifter sig tycker jag.
det känns bara så fel med LL, det ska vara LP. that's it!
jaja, sen tänkte jag att jag inte hade nåt att göra så jag satte mig
och läste! blivit fast vid boken, även om jag läst den innan!
jaja, skrev mest för damirs skull idag.

kör försiktigt.

sweet kisses
/ alexandra

Kommentarer
Postat av: beccy

skit snyggt med navelpiercing!

2008-03-26 @ 01:45:49
URL: http://beccyys.blogg.se
Postat av: alexandra

svar: tack så mycket! :)

2008-03-28 @ 15:27:24
URL: http://alexandramj.blogg.se
Postat av: Lisen

oh va snyggt :)! tror jag tog dagen innan dig faktiskt ;)

2008-05-03 @ 19:55:59
URL: http://liisie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0