alexandramj

vad är det för jävla skit väder som har kommit,
det är meningen att snö ska finnas runt jul,
och nu när det är mars snart april ska det ju börja gå mot ljusare tider!
ååhhhh blir så trött, igår var det ju verkligen vår känsla,
och nu öser snön ner.. det där med väder är klurigt,
jag lämnar det åt sidan för ett tag! vill ha sommar..

måndag: kan inte direkt säga att det dagen var jobbig förutom vädret.
allt flöt på, och man behövde inte göra ett skit. hade sån där ämnesutverderings dag,
vilket vi har i morgon också.. så det är ju nice. efter skolan gick jag, rebecca, christofer och andreas
hem till andreas.. och ni skulle bara veta hur kallt det var och hur mycket vi frös.
och självklart cyklade andreas i förväg, så efter en kvart eller nåt traskade vi in
stelfrusna och gosade ner oss i andreas säng. där vi låg i stort sätt till andreas skulle iväg på sin match,
som han hade glömt bort. rebeccas mamma kom och hämta henne och christofer hade bråttom hem,
så där stod jag helt själv ute i kylan, min buss hade precis gått, så jag ringde pappa, och tur som jag har
så var han i trakterna så han kom och hämta mig. när jag kom hem la jag mig i soffan och skulle titta film,
men som jag är så, somna jag.. vaknade av första målet i hockyn och hoppade in i en dusch,
tittade vidare på hockyn och nu sitter jag här.
4-1 till LHC. rååånice, måste ta hem segern i år!

jaja, se upp i trafiken.

sweet kisses
/alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0