alexandramj







söndag: planerna var att jag skulle till karin för att ta en promenix i det fina vårvädret,
men klockan hann att bli fem och sex och sju, och självklart var det ju då mörkt,
när vi äntligen hade bestämt oss för att gå ut. men eftersom att vi hade tänkt och ta en promenix
för att njuta av vår vädret blev det ändrade planer, och vi struntade i promenaden som
jag hade längtat efter hela dagen. och jag tog bussen hem redan kvart i 8.

på tal om promenad har den här helgen absolut inte varit min favorit helg,
har inte känt mig alls på humör,och har heller inte gjort någonting åt det.
almänt tråkig kan man vara ibland,det hör till mänskligheten, i think. 
igår satt jag och deppa för att jag trodde att jag skulle
bli sittandes hemma hela kvällen. nu är det inte så att jag hatar att vara hemma,
utan när man väl vill göra nåt, då blir man oftast sittandes hemma, 
medan alla andra är ute och roar sig, precis som det var för mig igår,
men när man väl vill vara hemma, då är det alltid en massa saker,
och då är alla desperata efter en. men som tur var räddade sanne kvällen
och jag fick mig allt ett par riktigt härliga skrattanfall under kvällen som gick.
vi träffade en av världens mysigaste killar, philip. riktigt go grabb det där,
som förövrigt  fick reda på hur besatt jag var av honom när jag gick i trean eller nåt,
jag cyklade jämt och ständigt utanför hans hus.
så fick han också reda på att jag och sanne kallade han och basse
för pb, för vi ville inte att några andra skulle fatta vilka dom var
för vi ville ha dom för oss själva.. tänk egentligen va söt man var som liten,
ujuj..  känner just nu att jag kan skriva i flera timmar, känner mig rätt
tankespridd, och på bloggen är det ju meningen att tankar ska bli till ord, 
eller har jag fel? ja, som sagt  har den här helgen inte varit den bästa,
men det kommer fler, och det är bara att se till att dom blir bättre 
och det blir min förmodligen nästa vecka. 
nästa helg blir ju extra lång i och med att vi är lediga på fredag,
och på torsdag blir det hål i naveln för min och emelies del,
så nu är vi snart medlemmar i klubben där nästan
hela sveriges befolkning är. men jag tycker det är fint,
och det är ju det som är meningen, att göra det för sin egen skull.
anyway, sen på fredag så tror jag att det var snack om att vi skulle färga håret,
jag, madde och bella. så helgen är välkommen och jag hoppas
att veckan rullar på i ett snabbt tempo, så att lovet är här snabbare!
men nu ska jag inte skriva mer, blir rätt enformigt.

ta hand om varandra,

image20

sweet kisses
/ alexandra 

Kommentarer
Postat av: adam

ah najs! vad ska ni ha för slags smycke? ;p

2008-03-17 @ 18:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0