alexandramj


rätt nice dag i skolan, förutom matte provet som gick åt helvete.
ja, men det är sånt man får ta. efter skolan drog jag och rebecca till
andreas, blev lite guitar hero, mat och ja ni vet, sittandes och tittandes
på när han spela ett sånt där tråkigt spel på hamsterpaj.
höhö,
imorn blir det slappt. först biologi sexualkunskap,
sen b-engelska där vi tittar film, sen vanlig engelska där vi också glor film,
sen lunch, efter det mentorstid och sen elevensval, och även fast vi slutar 4
så är det här fan våran slappaste dag, looovar! men nu ska jag fixa lite på bloggen
åt min vän elin, för att hon ska få fler besökare kan jag ju tipsa om hennes blogg
www.eliinfa.blogg.se


   

sweet kisses
/alexandra

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Rebecca kågemyr = bäst på guitar hero ! haha :)

2008-03-13 @ 20:59:15
URL: http://kagemyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0